Hlavn strana | Novinky | Nstroje kvality | Poradenstv | Certifikace | Nabídky práce | Diskuse | Kontakt | Reklama













Požadavky Renaultu - reklamace

Požadavky Renaultu - reklamace

Tento příspěvek vznikl v důsledku mojí náv¹těvy v jednou ze závodů Renaultu ve Francii, kdy požadavky tohoto výrobce automobilů jsou stále náročněj¹í. Přesto se li¹í přístup lidí v jednotlivých závodech, kdy někteří pracovníci chápou, že jsou i závady ojedinělé nebo i takové, u kterých není možné určit příčinu a stanovit odpovídající opatření k zamezení výskytu nebo ke zlep¹ení detekce.

Při jednání se zákazníkem jsem dostal letáček v angličtině a ve francouz¹tině, který obsahuje vybrané informace o požadavcích Renaultu při ře¹ení reklamací. V Renaultu již téměř neznají pojem neoficiální reklamace a v¹e ře¹í obvyklou cestou přes aplikaci GQE na zákaznickém portálu Renaultu - dodavatelé mají přístup. Letáček, který najdete níže ke stažení (je to skládačka a proto jsou strany přeházené), obecně říká, že požadavek Renaultu je ochrana zákazníka, jinými slovy vyžadují třídění nebo nahrazení podezřelé dodávky při každé reklamaci. To vyžadují do (téměř neuvěřitelných) 40 minut od výskytu problému. Celkový čas ře¹ení reklamace by neměl být del¹í než 30 dní, přičemž kroky 1 až 4 8D reportu jsou vyžadovány do 48 hodin, kroky 5 a 6 do 10 dní, zbývající kroky 7 a 8 do zmíněných 30 dní.

Letáček dále obsahuje kategorizaci významu závad, která je označována jako AVES QUOTATION, kdy V1+ je nejvy¹¹í význam - riziko bezpečnostní nebo riziko ztráty mobility uživatele (podobně to má PSA, které totéž označuje jako 3S).

Letáček v angličtině
Letáček ve francouz¹tině




Shldnuto: 5763 x


  Pspvky:

  Nov pspvek:
 

  Autor: (max. 30 znak)
 
    Zadejte pspvek:
 
  Zde napiste slem nula.