Hlavní strana | Novinky | Nástroje kvality | Poradenství | Certifikace | Nabídky práce | Diskuse | Kontakt | Reklama













Požadavky Renaultu - reklamace

Požadavky Renaultu - reklamace

Tento příspěvek vznikl v důsledku mojí návštěvy v jednou ze závodů Renaultu ve Francii, kdy požadavky tohoto výrobce automobilů jsou stále náročnější. Přesto se liší přístup lidí v jednotlivých závodech, kdy někteří pracovníci chápou, že jsou i závady ojedinělé nebo i takové, u kterých není možné určit příčinu a stanovit odpovídající opatření k zamezení výskytu nebo ke zlepšení detekce.

Při jednání se zákazníkem jsem dostal letáček v angličtině a ve francouzštině, který obsahuje vybrané informace o požadavcích Renaultu při řešení reklamací. V Renaultu již téměř neznají pojem neoficiální reklamace a vše řeší obvyklou cestou přes aplikaci GQE na zákaznickém portálu Renaultu - dodavatelé mají přístup. Letáček, který najdete níže ke stažení (je to skládačka a proto jsou strany přeházené), obecně říká, že požadavek Renaultu je ochrana zákazníka, jinými slovy vyžadují třídění nebo nahrazení podezřelé dodávky při každé reklamaci. To vyžadují do (téměř neuvěřitelných) 40 minut od výskytu problému. Celkový čas řešení reklamace by neměl být delší než 30 dní, přičemž kroky 1 až 4 8D reportu jsou vyžadovány do 48 hodin, kroky 5 a 6 do 10 dní, zbývající kroky 7 a 8 do zmíněných 30 dní.

Letáček dále obsahuje kategorizaci významu závad, která je označována jako AVES QUOTATION, kdy V1+ je nejvyšší význam - riziko bezpečnostní nebo riziko ztráty mobility uživatele (podobně to má PSA, které totéž označuje jako 3S).

Letáček v angličtině
Letáček ve francouzštině




Shlédnuto: 3915 x


  Příspěvky:

  Nový příspěvek:
 

  Autor: (max. 30 znaků)
 
    Zadejte příspěvek:
 
  Zde napiste číslem nula.