![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Strategické systémy kvality![]() Kniha americkho autora Kennetha Imlera - koupili jste jen na ikvalita.cz. Pouhch 500 vtisk pro celou R a SR! Vyprodno! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 7 zkladnch nstroj zlepovn kvality![]()
![]() ![]() ![]() ![]() Ostatn nstroje![]()
![]() ![]() ![]() ![]() SN EN ISO 9001![]() 3. Zapojení zaměstnanců
V normě ČSN EN ISO 9000:2000 je definováno osm zásad efektivních systémů managementu kvality. Tyto zásady jsou rovněž základem koncepce, která je postavena na bázi EFQM Modelu Excelence. V¹ech osm zásad je základem pro funkční systém kvality a jednotlivé zásady si rozebereme níže. A nyní k jednotlivý zásadám (principům). 3. Zapojení zaměstnancůTato kapitola plynule navazuje na princip č. 2 - Vedení, management. Již v roce 1996 jsem pracoval ve firmě, kde management sděloval na poradách, a to i celopodnikových, jaké jsou cíle organizacem jaké jsou aktuální výsledky, co firmu čeká. dá se říci, že každý v organizaci v určité vhodné formě věděl, jak svojí prací přispěje ke splnění cílů svého oddělení, cílů celé organizační jednotky, cílů daného výrobnéího závodu, cílů celé organizace. Bylo, je a bude to o komunikaci, o vedení lidí, o způsobu řízení cílů (MBO - management by objectives) a hlavně to bylo je a bude o lidech. Shldnuto: 6152 x
O kvalit![]()
![]() ![]() ![]() ![]() Zsady efektivnch systm managementu kvality![]()
![]() ![]() ![]() ![]() Odkazy![]() |