2. Vedení, management
V normě ČSN EN ISO 9000:2000 je definováno osm zásad efektivních systémů managementu kvality. Tyto zásady jsou rovněž základem koncepce, která je postavena na bázi EFQM Modelu Excelence. V¹ech osm zásad je základem pro funkční systém kvality a jednotlivé zásady si rozebereme níže. A nyní k jednotlivý zásadám (principům).
2. Vedení, management
Tato oblast se týká vedení lidí, tj. obvykle managementu organizace. Je důležité, aby organizace měla nějakou vizi, směr kam se bude ubírat. Je to o lidech na vedoucích pozicích, kteří by měli vědět jaké ty cíle jsou a jaký je směr, kudy jít. A k tomu je nutné vhodné prostředí, aby nejlépe v¹ichni zaměstnanci spolupracovali na naplnění těchto cílů organizace.
V¹em organizacím bych přál vzdělané a schopné vedoucí pracovníky, lídry.
Shldnuto: 5925 x
  Pspvky:
  Nov pspvek: