Hlavní strana | Novinky | Nástroje kvality | Poradenství | Certifikace | Nabídky práce | Diskuse | Kontakt | Reklama













2. Vedení, management

V normě ČSN EN ISO 9000:2000 je definováno osm zásad efektivních systémů managementu kvality. Tyto zásady jsou rovněž základem koncepce, která je postavena na bázi EFQM Modelu Excelence. Všech osm zásad je základem pro funkční systém kvality a jednotlivé zásady si rozebereme níže. A nyní k jednotlivý zásadám (principům).

2. Vedení, management

Tato oblast se týká vedení lidí, tj. obvykle managementu organizace. Je důležité, aby organizace měla nějakou vizi, směr kam se bude ubírat. Je to o lidech na vedoucích pozicích, kteří by měli vědět jaké ty cíle jsou a jaký je směr, kudy jít. A k tomu je nutné vhodné prostředí, aby nejlépe všichni zaměstnanci spolupracovali na naplnění těchto cílů organizace.

Všem organizacím bych přál vzdělané a schopné vedoucí pracovníky, lídry.




Shlédnuto: 5875 x


  Příspěvky:

  Nový příspěvek:
 

  Autor: (max. 30 znaků)
 
    Zadejte příspěvek:
 
  Zde napiste číslem nula.