Hlavn strana | Novinky | Nstroje kvality | Poradenstv | Certifikace | Nabídky práce | Diskuse | Kontakt | Reklama













2. Vedení, management

V normě ČSN EN ISO 9000:2000 je definováno osm zásad efektivních systémů managementu kvality. Tyto zásady jsou rovněž základem koncepce, která je postavena na bázi EFQM Modelu Excelence. V¹ech osm zásad je základem pro funkční systém kvality a jednotlivé zásady si rozebereme níže. A nyní k jednotlivý zásadám (principům).

2. Vedení, management

Tato oblast se týká vedení lidí, tj. obvykle managementu organizace. Je důležité, aby organizace měla nějakou vizi, směr kam se bude ubírat. Je to o lidech na vedoucích pozicích, kteří by měli vědět jaké ty cíle jsou a jaký je směr, kudy jít. A k tomu je nutné vhodné prostředí, aby nejlépe v¹ichni zaměstnanci spolupracovali na naplnění těchto cílů organizace.

V¹em organizacím bych přál vzdělané a schopné vedoucí pracovníky, lídry.




Shldnuto: 5752 x


  Pspvky:

  Nov pspvek:
 

  Autor: (max. 30 znak)
 
    Zadejte pspvek:
 
  Zde napiste slem nula.